دوشنبه ۰۷ مهر ۰۴

۴۰ میدانید که جک‌های %هیدرولیکی خودروبر تویوتا معمولاً هزینه‌های بالاتری دارند؟

می‌توانیم این گام را فراتر برداریم و این خدمات را نه تنها به عنوان یک واکنش سریع به حوادث، بلکه به عنوان بخشی از یک اکوسیستم جامع حمل و نقل هوشمند ببینیم. در این اکوسیستم، خدمات یدک‌کشی بخشی از یک زنجیره خودروبر تویوتا به هم پیوسته از خدمات امداد و نجات، بیمه، لجستیک و حتی خدمات پس از فروش هستند که همگی توسط داده‌ها و هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شوند. بنابراین، هنگامی که حادثه‌ای در جاده رخ می‌دهد، سیستم به طور خودکار سیگنالی را به چندین نهاد ارسال می‌کند. پلیس، خدمات اورژانس، شرکت‌های بیمه و شرکت‌های یدک‌کشی همگی به طور همزمان مطلع می‌شوند و بر اساس شدت تصادف، نوع وسیله نقلیه و محل دقیق آن، تصمیمات لازم را می‌گیرند. سرویس یدک‌کشی نزدیکترین واحد مجهز به تجهیزات مناسب را اعزام می‌کند. این سرویس‌های یدک‌کشی نه تنها قادر به حمل وسیله نقلیه هستند، بلکه به بازرسی‌های سریع ایمنی وسیله نقلیه، تجهیزات کنترل نشت سوخت، خودروبر تویوتا کپسول‌های آتش‌نشانی و حتی تجهیزات پزشکی اولیه برای ایمن‌سازی صحنه قبل از رسیدن سایر نیروها نیز مجهز هستند. همزمان، شرکت بیمه اطلاعات اولیه در مورد تصادف و وسیله نقلیه را دریافت کرده و فرآیند پرداخت خسارت را آغاز می‌کند یا یک متخصص اعزام می‌کند. این همگرایی خدمات، فرآیند حمل و نقل وسایل نقلیه، ارزیابی خسارت و شروع تعمیرات را سریع‌تر از همیشه می‌کند و در عین حال رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد. این مدل عملیاتی یکپارچه نیازمند زیرساخت ارتباطی قوی، استانداردهای مشترک بین آژانس‌ها و آموزش جامع منابع انسانی است. رانندگان و اپراتورهای وسایل نقلیه باید بتوانند سیستم‌های دیجیتال را اداره کنند، به سرعت با مراکز کنترل ارتباط برقرار کنند، خودروبر تویوتا داده‌های بلادرنگ را تفسیر کنند و به پروتکل‌های ایمنی مشترک پایبند باشند. بنابراین، سرمایه‌گذاری در آموزش و شبیه‌سازی مبتنی بر عملیات واقع‌گرایانه بسیار مهم است. فناوری‌های جدید نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. اپراتورهای وسایل نقلیه آینده ممکن است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.